مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-11سياسي

راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در دیار «هویزه ثانی» برگزار شد


مردم ولایتمدار پلدختر با حضور حماسی خود در راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن، جشن با شکوه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اتحاد و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری مزین شده بود و با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حماسه ای دیگر خلق و با ولایت و رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

امام جمعه پلدختر در این مراسم گفت: علی رغم تبلیغات گسترده و ضد انقلابی رسانه های معاند در فضای مجازی و ماهواره، تهدیدها، توطئه ها و فشارهای دشمنان اما مردم بیدار ایران اسلامی همچنان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده و در صحنه هستند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: شکوه راهپیمایی 22 بهمن علی رغم شرایط سخت کرونایی به صورت خودرویی و موتوری و طنین شعار الله اکبر شب گذشته در آسمان ایران نمادی از بصیرت و آگاهی مردم و تجدید بیعت با ولایت و رهبری و پاسخ محکمی به استکبار و نظام سلطه بود.

وی از حضور با شکوه مردم همیشه در صحنه و شهید پرور پلدختر از مرد و زن، پیر و جوان و کودک و نوجوان در راهپیمایی خودرویی به مناسبت گرامیداشت 22 بهمن در فضای بارانی شهر تقدیر کرد.

راهپیمایی 22 بهمن در پلدختر از میدان بسیج تا میدان شهید بهشتی به صورت خودروی و موتوری با حضور آحاد مردم برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در دیار «هویزه ثانی» برگزار شد

راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در دیار «هویزه ثانی» برگزار شد