مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 23:522022-02-10سياسي

نقشه دشمنان نباید سبب کند شدن مسیر قطار انقلاب شود


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه نقشه دشمنان نباید سبب کند شدن مسیر قطار انقلاب شود، گفت: عده ای به دنبال تزریق یاس و ناامیدی در مردم با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی امشب در مراسم یادواره 56 شهید و والدین شهدای مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن، با اشاره به عظمت ماه رجب و ارزشمند دانستن دعای رجبیه، اظهار کرد: این ماه فرصتی برای بهره گرفتن و ورود به ماه های شعبان، رمضان و شب های قدر است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین معجزه در قرن اخیر و حتی بعد از ائمه معصومین(ع) بود که در مقابل حاکمیت امپریالیسم و دو قدرت لیبرالیسم و کمونیسم ایستادگی کرد و معادلات را تغییر داد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی، حکومتی را در برابر قدرتمندان دنیا پدید آورد، افزود: زمانی کل دنیا تحت سلطه نظام های استکباری بوده ولی امروز اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است و اسلام در متن جامعه آمده است.

رمضانی با اشاره به اینکه با حرکت امام راحل(ره) در تشکیل انقلاب اسلامی، شأن اجتماعی دین ظهور و بروز کرد، گفت: حاکمیت استکباری معتقد بود که دیگر هیچ انقلابی بر پایه ارزش های دینی در دنیا رخ نمی دهد ولی جمهوری اسلامی این فرضیه را باطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه دشمنان نباید سبب کند شدن مسیر قطار انقلاب شود

نقشه دشمنان نباید سبب کند شدن مسیر قطار انقلاب شود