مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 23:522022-02-10فرهنگي

فیلم کوتاه، ایده محور است


داستان ها تمام شده اند و اگر قرار است داستان جدیدی نوشته شود، سنتز داستان های موجود است، بنابراین کتاب بخوانید و از تمام مطالعاتتان با تاریخ یادداشت برداری کنید.

- ایسنا/اصفهان یک مدرس سینما گفت: داستان ها تمام شده اند و اگر قرار است داستان جدیدی نوشته شود، سنتز داستان های موجود است، بنابراین کتاب بخوانید و از تمام مطالعاتتان با تاریخ یادداشت برداری کنید.

اگر نخوانید نمی توانید تصویر ذهنی بسازید.

کارگاه ایده و موضوع در فیلم کوتاه با تدریس پدرام صدرایی ، پنجشنبه 21 بهمن، در حاشیه دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، در محل پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

پدرام صدرایی، مدرس این کارگاه، در ابتدا، اصول و قواعد به کار رفته در ساختار فیلم کوتاه را با ساختار یک فیلم بلند متفاوت دانست و گفت: الگوهای مورد استفاده در فیلم بلند، در فیلم کوتاه جواب نمی دهد، بنابراین تولید یک فیلم کوتاه را نباید تمرینی برای ورود به ساخت فیلم بلند تلقی کرد، این دو نوع فیلم کاملا با هم متفاوت است.

وی افزود: تحقیقات و مطالعات نشانگر این است که فیلم کوتاه از لحاظ کیفیت و کمیت، موفق تر از فیلم بلند بوده است و مقوله ساخت فیلم کوتاه، امروز می تواند یک حرفه برای علاقه مندان به کار سینمایی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه، ایده محور است

فیلم کوتاه، ایده محور است