مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 22:022022-02-10سياسي

باز هم حماسه طنین صداها/ گلبانگ الله اکبر «مادر شهید» طلیعه دار فجر 43


خبرگزاری فارس-همدان، ایستاده بر فراز بام خانه اش، سنجاقی به گیسویش گره خورده و از لابلای چادرسیاه اش بیرون زده؛ صدای نازک اش خلق را آسیمه سر کرده و آری همان طنین الله اکبر که همنوا میان جغرافیای عشق می پیچد.

دستان چروکیده اش را بر بلندای دل آسمان کشیده و به آن چشم دوخته گویی دنبال گمشده ای می گردد، مادر است دیگر عشق با تک تک اعضایش تنیده و در صدایش متبلور شده است.

با همان عشقی که فرزندش را راهی جهاد کرد امشب غریو فریاد سر می دهد؛ او برای پژواک الله اکبر زیر این گنبد دوار از دردانه اش گذشته و او را به آسمان هدیه داده است؛ امشب ارتعاش صدای این مادر شهید طلیعه دار فجر شد؛ گلبانگ مادرانه ای که ثمره لاله های در خون غلتیده است همان گلگون کفن هایی که نهال انقلاب را بارور کردند و کشور را جلودار استکبار ستیزی و ظلم زدایی جلوه دادند.

خداوند امشب فرشتگانش را مامور کرده به تماشای انفجاری از نور در گوشه ای از دیار همدان در روستایی با قدمت 500 سال شاید هم بیشتر تا اشرف مخلوقات را نظاره گر باشند؛ آری بار دیگر مخلوقان ندای حق را لبیک گفتند و در برابر ظلم شیاطین ایستادند.

امشب بار امانت بر دوش ربابه بانو مادر شهید ابوالفضل قاضی خانی بود، آسمان در پشت قامتش گم شده و اصلا قرعه فال به نامش افتاده تا الله اکبر را در فلک بتاباند و زیر دانه های زلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم حماسه طنین صداها/ گلبانگ الله اکبر «مادر شهید» طلیعه دار فجر 43

باز هم حماسه طنین صداها/ گلبانگ الله اکبر «مادر شهید» طلیعه دار فجر 43