مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-10ورزشي

مسیر راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در شهرهای خراسان جنوبی اعلام شد


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری در 11 شهرستان استان را در روز 22 بهمن را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

در شهرستان بیرجند راهپیمایی ساعت 10 صبح و از میدان قدس آغاز و سپس از خیابان پاسداران به سمت میدان جانبازان، میدان عروج، و بلوار پیامبر اعظم، میدان سپیده، میدان بسیج، میدان نماز و در انتها مسجد جامع المهدی (عج) خواهد بود.

مراسم در شهرستان خوسف از ساعت 9:30 دقیقه صبح و از مقبره ابن حسام خوسفی آغاز و سپس به سمت میدان شهید قهرمان، بلوار شهید بهشتی، گلزار شهدا، بلوار امام خمینی (ره) و در انتها به هیأت حسینی خوسف ختم می شود.

راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در نهبندان هم ساعت 11 از بلوار امام خمینی (ره) آغاز و از بلوار استقلال، میدان روح الله، میدان عاشورا خانه، بلوار کشاورز، میدان بسیج به سمت مصلی امام علی (علیه السلام) پایان می یابد.

بشرویه هم مراسم از ساعت 9:30 دقیقه صبح و از انتهای بلوار جهاد آغاز و سپس به سمت بلوار ورزش، بلوار 9 دی، بلوار شهید بهشتی، بلوار جهاد، میدان بسیج، بلوار انقلاب اسلامی، میدان امام خمینی (ره)، بلوار امام خمینی (ره)، میدان شهدا، بلوار سردار شهید سلیمانی به سمت چهار راه عمار یاسر ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در شهرهای خراسان جنوبی اعلام شد

مسیر راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در شهرهای خراسان جنوبی اعلام شد