مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-10سياسي

خوزستان را سیاه نشان ندهیم


اگر قرار است مطالبه حق مردم باشیم با سیاه نشان دادن استان و مردم، کوتاهی 20 ساله مسئولان از نماینده مجلس گرفته تا استاندار و فرماندار را این گونه منعکس نکنیم و مطالبه به حق داشته باشیم.

- ایسنا/خوزستان نماینده اهواز گفت: اگر قرار است مطالبه حق مردم باشیم با سیاه نشان دادن استان و مردم، کوتاهی 20 ساله مسئولان از نماینده مجلس گرفته تا استاندار و فرماندار را این گونه منعکس نکنیم و مطالبه به حق داشته باشیم.

مجتبی یوسفی امروز 21 بهمن در آیین افتتاح استخر بین المللی شهید نادر حمید در اهواز، اظهارکرد: اگر امروز اقتصاد کشور می چرخد به دلیل زحمات مردان در مناطق نفت خیز و تمام شرکت های وابسته و از همه مهتر شرکت ملی حفاری ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در یک سال و نیم گذشته اجازه خصوصی سازی ملی حفاری را ندادیم.

البته خبر دارید که در دولت جدید کار خصوصی سازی ملی تمام شده بود و قرار بود انجام شود که با پیگیری هایی که انجام دادیم، اجازه این کار را ندادیم.

نماینده اهواز در ادامه با بیان این که بگذارید از اهواز و استان خوزستان نیز اخبار خوب خارج شود، گفت: این استان همه اش ذخایر است و کجای دنیا چنین آب و هوا و طبیعتی است؟ پس خوبی های استان هم گفته شود و همه اش اخبار تلخ انتشار داده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان را سیاه نشان ندهیم

خوزستان را سیاه نشان ندهیم