مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-10سياسي

تبریک سرکنسولگری ایران در هرات به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی


سرکنسولگری ایران در هرات فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، سرکنسولگری جمهوری جمهوری اسلامی ایران درهرات با انتشار بیانیه ای فرارسیدن 22 بهمن را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی نه یک تحول مرسوم در بین انقلاب‎های جهان، که استمرار رسالت و انقلاب بزرگ پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) بود که با پشتوانه مستحکم از مکتبی عقل‎گرا و حمایت مسلمین در اقصی نقاط عالم به پیگیری و پیشبرد اهداف خود ادامه می دهد.

مرزهای این انقلاب، جغرافیایی به وسعت جهان اسلام و قلوب درهم تنیده مسلمانان را در کشورهای گوناگون در برمی گیرد و شکوه  و بزرگی آن برای دشمنان یأس و ناامیدی و برای اهل ایمان امید و آینده‎ای روشن و موفق در سایه وحدت امت اسلامی را نوید می دهد.

این پیروزی بزرگ متعلق به همه مسلمانان، الهام بخش برای همه حرکت های ظلم ستیز و آزادی بخش جهان و سرآغاز تحولات ژئوپلتیک، ایجاد شکاف راهبردی در بلوک قدرت و ورود جهان اسلام در عرصه بازیگری قدرت بوده است.

حمایت از ملت های مسلمان و مظلوم جهان بویژه عراق، سوریه، لبنان، یمن و افغانستان و در رأس آن فلسطین، رویکردهای علمی و عملی پیدا و با بیش از چهار دهه حمایت از مردم مظلوم افغانستان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک سرکنسولگری ایران در هرات به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

تبریک سرکنسولگری ایران در هرات به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی