مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-10سياسي

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین درمانگاه تخصصی کشور در گنبدکاووس


مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: کلنگ زنی بزرگترین درمانگاه تخصصی کشور در گنبدکاووس می تواند به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی در گلستان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضان زینلی در مراسم متمرکز پروژه های دهه فجر شهرستان در بیمارستان خاتم الانبیا اظهار کرد: بخش ویژه نوزادان، اطفال، احیا و بستری زنان با اعتبار 30 میلیارد تومان امروز در بیمارستان خاتم الانبیا گنبدکاووس به عنوان پروژه دهه فجر راه اندازی و تجهیز شد.

وی تصریح کرد: بزرگترین درمانگاه تخصصی کشور در سال 1401 به عنوان بزرگترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی در گلستان کلنگ زنی می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: خرید زمین و احداث درمانگاه در مینودشت، رامیان، علی آبادکتول، آق قلا و گمیشان و همچنین شیفت دوم درمانگاه بندرترکمن و کردکوی، افزایش 50 تخت به ظرفیت بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و تجهیز این بیمارستان به دستگاه ام ار ای از پروژه هایی است که به زودی انجام می شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم فرایند اداری و بروکراسی اخذ مجوز برای پروژه های درمان توسط مسوولان مرتبط در حداقل زمان انجام شود.

زینلی گفت: در حال حاضر دو بیمارستان تامین اجتماعی در گرگان و گنبدکاووس و هشت درمانگاه در شهرهای استان به ارائه خدمات می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین درمانگاه تخصصی کشور در گنبدکاووس

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین درمانگاه تخصصی کشور در گنبدکاووس