مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-10سياسي

توسعه مدیریت سبز به معنای عدم مصرف نیست


توسعه مدیریت سبز به معنای عدم مصرف نیست بلکه مفهوم آن استفاده بهینه از منابع و انرژی غیرقابل تجدید و اطلاح الگوی مصرف کشورها است.

- ایسنا/زنجان عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان گفت: توسعه مدیریت سبز به معنای عدم مصرف نیست بلکه مفهوم آن استفاده بهینه از منابع و انرژی غیرقابل تجدید و اطلاح الگوی مصرف کشورها است.

عباس علی زمانی شامگاه (20 بهمن ماه) در سومین نشست دانشجویی توسعه پایدار و مدیریت سبز که به همت جهاددانشگاهی زنجان و همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد، با اشاره به فواید و اهداف مدیریت سبز طبق استانداردهای جهانی، بیان کرد: این سبک مدیریت فواید فراوانی دارد که از عمده ترین آن ها، شناسایی و کاهش آلودگی محیط زیست، کاهش هزینه های انرژی، مدیریت پسماندها و کاهش استفاده از مواد خطرناک و آلاینده ها است.

وی با شرح مضرات کاهش فضای سبز و عدم توجه به محیط زیست، تصریح کرد: طبق آمار رسمی از سال 66 تا 98 شاهد توسعه مناطق شهری و به دنبال آن کاهش فضای سبز در استان زنجان هستیم که سبب افزایش 5 درجه ای دمای میانگین در سطح شهر شده است.

این مدرس دانشگاه در پاسخ به پرسش جایگاه افراد گیاه خوار در مدیریت سبز، افزود: به طور کلی نمی توان افراد با ذائقه گیاه خواری را در سبک مدیریت سبز جای داد زیرا در تعریف مدیریت سبز، بهینه مصرف کردن و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مدیریت سبز به معنای عدم مصرف نیست

توسعه مدیریت سبز به معنای عدم مصرف نیست