مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-10ورزشي

سکوی نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی کشتی استان از آن ملایری ها


رییس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه سکوی نائب قهرمانی مسابقات قهرمانی کشتی استان از آن ملایری ها شد، گفت: ورزشکاران جوان و خوش آتیه ملایری با کسب هشت مدال درخشان طلا، - ایسنا/همدان رییس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه سکوی نائب قهرمانی مسابقات قهرمانی کشتی استان از آن ملایری ها شد، گفت: ورزشکاران جوان و خوش آتیه ملایری با کسب هشت مدال درخشان طلا، نقره و برنز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشتی قهرمانی استان ایستادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حمید رضا سپهری نیا افزود: مسابقات قهرمانی کشتی استان همدان در رده سنی جوانان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به میزبانی همدان برگزار شد و ورزشکاران جوان و خوش آتیه ملایری با حضوری قدرتمند در این مسابقات با کسب هشت مدال درخشان طلا، نقره و برنز با کسب 154 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی آن ایستادند.

وی اظهارکرد: در این دوره از رقابت ها آرین رضایی و امیرحسین دیده بان مقام اول و مدال طلا، امیرمحمد کردستانی و علی غفاری مقام دوم و مدال نقره و سینا زندی و ایمان محمد حسینی و عباس زندی و عباس شیری مقام سوم و مدال برنز را احراز کردند.

این مقام مسئول در ادامه به ثبت رکورد 1100 حرکت چرخ و فلک در کشور توسط دختر نونهال ملایری اشاره کرد و گفت: ریحانه سلیمانی ورزشکار نونهال ملایری در دهه مبارک ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوی نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی کشتی استان از آن ملایری ها

سکوی نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی کشتی استان از آن ملایری ها