مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-10سياسي

دولت در زمینه مسکن قدم های خوبی برداشته است/ اخذ وام دو پروژه مسکن ملی در ساوه


نماینده مردم ساوه و زرندیه از اخذ وام دو پروژه مسکن ملی در ساوه خبر داد و گفت: به مسئولان وزارتخانه و ستاد اجرایی تأکید کردیم که مابقی پول واحدها را در ایام تحویل خانه ها آن هم به اندازه معقول از مردم بگیرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام محمد سبزی صبح امروز در آیین کلنگ زنی ساخت 50 واحد مسکن محرومین کمیته امداد با قدردانی از حضور خیرین در رفع نیازهای محرومان اظهار کرد: نیاز ساوه به مسکن به خاطر وجود شهر صنعتی بالاست و با توجه به اینکه خانه دار شدن در توانمندسازی خانواده محرومان و نیازمندان اثرگذار است، ساخت این قبیل پروژه ها در ساوه بیش از گذشته احساس می شود.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه مسکن قدم های خوبی برداشته است افزود: در سری قبلی بالغ بر 2 هزار واحد در ساوه عملیات ساخت و ساز آغاز شد و با باز شدن ثبت نام جدید نیز تلاش می کنیم تعداد واحد های زیادی را به متقاضیان اختصاص دهیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس یکی از دلایل ساخت و سازهای حاشیه شهر را کمبود مسکن در این شهر دانست و ادامه داد: در جلسه ای که اخیراً با مسئولان وزارتخانه برگزار کردیم بنا شد تیم کارشناسی از وزارت راه و شهرسازی به منظور بررسی ابعاد موضوع وارد ساوه شوند تا ساخت و سازهای اخیر خصوصاً در ایام انتخابات را مورد بررسی قرار دهند تا در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در زمینه مسکن قدم های خوبی برداشته است/ اخذ وام دو پروژه مسکن ملی در ساوه

دولت در زمینه مسکن قدم های خوبی برداشته است/ اخذ وام دو پروژه مسکن ملی در ساوه