مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 00:072022-02-09سياسي

ذخایر دریا پایان پذیر است/ لزوم فرهنگ سازی برای حفظ آبزیان


سرپرست سازمان شیلات کشور با تاکید بر لزوم تقویت آبزی پروری گفت: دریا برخلاف اسم آن پایان ناپذیر نیست و اگر ذخایر آن مدیریت نشود تمام می شود.

- ، سید حسین حسینی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح اسکله شناور صیادی در بندر دیر، با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شنیدن درد و دل صیادان به زمان حال معطوف نمی شود؛ 25 سال است که با صیادان زندگی می کنم و تمام مشکلات آنها را با پوست و خون و استخوانم حس می کنم.

سرپرست سازمان شیلات کشور افزود: استان بوشهر به لحاظ صنعت شیلات با اهمیت است و در حوزه صید و صیادی تخصصی و حرفه ای و کارآمد به ویژه شهرستان دیر سرآمد و آوازه آن در کشور است.

وی عنوان کرد: بعضی از مسائل و مشکلات صیادان ریشه در 25 سال گذشته دارد، مانند سخت و زیان آور بودن فعالیت صیادی که با یکی دو روز حل نمی شود اما باید اتفاقات خوبی در حل این موضوع به پیش ببریم.

حسینی کلید حل مشکلات را تلاش جهادی دانست و گفت: امیدواریم با توکل به خدا و همفکری از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات این حوزه استفاده کنیم که با توجه به استقرار این دولت ممکن خواهد بود.

استانداردسازی بنادر وی ادامه داد: یک سری از استانداردهای بندر داری و صنعت دریا، استانداردهای بین المللی است که عدم رعایت آن آسیب زدن به امنیت دریاروی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر دریا پایان پذیر است/ لزوم فرهنگ سازی برای حفظ آبزیان

ذخایر دریا پایان پذیر است/ لزوم فرهنگ سازی برای حفظ آبزیان