مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 23:072022-02-09سياسي

اولین عاملیت صندوق امداد ولایت کشور در شهرری افتتاح شد


اولین عاملیت صندوق امداد ولایت در کشور همزمان با نهمین روز از ایام دهه فجر به منظور توانمندسازی محلات کم برخوردار در شهرری برگزار شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر نخستین عاملیت صندوق امداد ولایت در کشور، خانه امداد و مرکز علمی آموزشی پیروان شهدای کربلا با حضور علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار، سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرری افتتاح شد.

هفت خانه امداد در محلات کم برخوردار به بهره برداری رسیده است سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این مراسم با بیان اینکه تاکنون هفت خانه امداد در محلات کم برخوردار در قالب طرح توانمندسازی محلات به بهره برداری رسیده است گفت: ایجاد این خانه ها کمک می کند که کار مردم را به خودشان بسپاریم.

وی افزود: هفت خانه امداد در محلات زاهد گیلانی، دهقان، سرآسیاب دولاب، صاحب الزمان، عارف، شهدای گمنام و چهارصد دستگاه، فعالیت خود را در جهت توانمندسازی محله آغاز کرده بودند که امروز خانه امداد محله شهادت شهرری نیز به آن اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین عاملیت صندوق امداد ولایت کشور در شهرری افتتاح شد

اولین عاملیت صندوق امداد ولایت کشور در شهرری افتتاح شد