مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 22:022022-02-09سياسي

همسر شهید رضایی نژاد، مشاور سازمان انرژی اتمی شد


گفتنی است شهره پیرانی دارنده مدرک دکترای علوم سیاسی است - رییس سازمان انرژی اتمی در حکمی شهره پیرانی را به عنوان مشاور امور زنان و خانواده سازمان انرژی اتمی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در حکمی شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد را به عنوان مشاور رییس سازمان در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردمداری، پاکدستی، فسادستیزی و قانونمداری در دولت مردمی با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات سازمان و کشور کوشا باشید.

گفتنی است شهره پیرانی دارنده مدرک دکترای علوم سیاسی است.

رییس سازمان انرژی اتمی چندی پیش به دیدار خانواده شهید رضایی نژاد رفت و در صفحه اینستاگرامش با اشاره به دیدار با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد نوشت: در آستانه میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، به دیدار خانواده شهید گرانمایه هسته ای دکتر داریوش رضایی نژاد رفتم و با همسر و دختر شهید دیدار کردم.

در این دیدار مغتنم به این موضوع که جنس شهادت شهدای علمی متفاوت است، اشاره و بیان کردم که هیچ کس تصور نمی کرد انسان هایی خالص و بی گناه با حرکت و فعالیت در مسیر علمی و پژوهشی، مورد تهدید و ترور دشمنان قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر شهید رضایی نژاد، مشاور سازمان انرژی اتمی شد

همسر شهید رضایی نژاد، مشاور سازمان انرژی اتمی شد