مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 20:422022-02-09سياسي

منشا جنایت اهواز فضای مجازی بوده است


دادستان کل کشور با اشاره به اینکه فضای مجازی اثری دارد که خانواده ها را از هم متلاشی می کند گفت: منشا جنایت اهواز فضای مجازی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری شامگاه چهارشنبه، با حضور در مسجد امام خمینی پیشوا در جمع نمازگزاران اظهار داشت: پیروزی انقلاب عوامل متعددی داشت و یکی از مهم ترین کارهایی که امام راحل از سال 40 تا زمانی که عمر پر برکتشان ادامه داشت انجام دادند و در پیروزی و هم تداوم انقلاب مؤثر بود پرده برداشتن از برخی مسائل و آگاه کردن و بصیرت بخشی به جامعه بود.

منتظری افزود: مردمی که به مرحله بصیرت رسیدند و بینش آنها به واقعیت های جامعه بالا رفت آن مواردی که در جامعه آن وقت رخ می داد را تحمل نکردند و حاضر شدند جوانان عزیز و فراوان خود را در راه تحقق آرمان های امام راحل که همان اسلام راستین بود بدهند.

وی با بیان اینکه در طول این آن سال ها امواج بسیار خروشان و سهمگینی که برای انقلاب پیش می آمد را امام رهبری کرد گفت: از توطئه های داخلی و جنایاتی که عوامل دشمن در حق انقلاب می کردند و درگیری های منطقه ای و کودتاها تا اوج تمام قدرت های عالم دست به دست هم دادند تا عنصر سرسپرده ای به نام صدام را به راه انداختند و جنگ 8 ساله ای را به ملت تحمیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشا جنایت اهواز فضای مجازی بوده است

منشا جنایت اهواز فضای مجازی بوده است