مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-09فرهنگي

ایندی وایر: «قهرمان» نادیده گرفته شد


نشریه ایندی وایر در فهرست شگفتی ها و نادیده گرفته شده های اعلام نامزدهای اسکار 2022 به ساخته جدید اصغر فرهادی اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست نامزدهای نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز گذشته (سه شنبه 19 بهمن) اعلام شد و فیلم قهرمان نماینده رسمی سینمای ایران برخلاف پیش بینی اغلب تحلیلگران جوایز سینمایی نتوانست به جمع نامزدهای شاخه بهترین فیلم بین المللی راه یابد.

نشریه ایندی وایر با اشاره به نادیده گرفتن شدن قهرمان در این جوایز نوشته که ساخته فرهادی باوجود حمایت کمپانی آمازون و همچنین سابقه فرهادی در کسب دو جایزه اسکار نتوانست هیچ نامزدی کسب کند و از جمله فیلم های نادیده گرفته شده آکادمی در اسکار 2022 است.

از سوی دیگر فیلم ماشین منو بران ساخته ریوسوکی هاماگوچی که در جشنواره کن (جایی که قهرمان جایزه بزرگ هیات داوران را کسب کرد) جایزه بهترین فیلمنامه را از آن خود کرده بود اما نماینده ژاپن به تدریج جایگاه خود را در فصل جوایز سینمایی تقویت کرد و توانست و در عین شگفتی علاوه بر شاخه بهترین فیلم بین المللی در شاخه بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه اقتباسی هم نامزد شد تا اتفاقی تاریخی برای سینمای ژاپن در نامزدی اسکار ثبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایندی وایر: «قهرمان» نادیده گرفته شد

ایندی وایر: «قهرمان» نادیده گرفته شد