مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 18:522022-02-09اقتصادي

8 اسکله گردشگری دریایی در بندر خرمشهر افتتاح شد


در ایام مبارک دهه فجر 8 پست اسکله فلزی جهت نصب در 4 نقطه رود کارون به همت و با تکیه بر دانش متخصصان داخلی، طراحی، ساخت، حمل و در بندر خرمشهر نصب و افتتاح شد.

- خبرگزاری مهر ، مهدی زارع فعال صنعت ساخت و ساز گفت: پروژه طراحی، ساخت، حمل و نصب 8 پست اسکله فلزی جهت نصب در 4 نقطه رود کارون به سفارش اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر در راستای توسعه و رونق زیر ساخت های گردشگری دریایی شهر حماسه ساز خرمشهر با تکیه بر توان و دانش متخصصان این مجموعه با سرمایه گذاری 12 میلیارد تومانی در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

وی افزود: با نگاه اقتصاد دریا محور و گسترش گردشگری دریایی و با در دست داشتن 5800 متر سواحل در ایران عزیزمان، با توجه به ایجاد اشتغال در این پروژه اگر از سازنده های داخلی حمایت های لازم انجام شود، می توان بیکاری را در همین حوزه به صورت اشتغال مستقیم و غیر مستقیم به طور ویژه ای سر و سامان داد.

زارع ادامه داد: این در حالی است که پروژه فوق تماماً با توان متخصصان این شرکت طراحی و به صورت 100 درصد داخلی تولید شد و جلوه ای از دانش، تخصص، تعهد، خودباوری و اطمینان به جوانان ایرانی در جنوبی ترین قسمت ایران را به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 اسکله گردشگری دریایی در بندر خرمشهر افتتاح شد

8 اسکله گردشگری دریایی در بندر خرمشهر افتتاح شد