مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:422022-02-09فرهنگي

6 اثر از جنوب کرمان به جشنواره جایزه فیروزه ارسال خواهد شد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: از بین 147 اثر به دبیرخانه اولین جشنواره کالاهای فرهنگی«جایزه فیروزه»جنوب کرمان 33 اثر به مرحله نهایی رسید.

- 6 اثر از جنوب کرمان به جشنواره "جایزه فیروزه" ارسال خواهد شد ایسنا/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: از بین 147 اثر به دبیرخانه اولین جشنواره کالاهای فرهنگی جایزه فیروزه جنوب کرمان 33 اثر به مرحله نهایی رسید.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت فرهنگی جامعه هنری جنوب کرمان در بخش های مختلف افزود: 28 اثر در بخش کالاهای فرهنگی و 5 اثر نیز در بخش عروسک به مرحله نهایی این جشنواره راه پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: جشنواره کالاهای فرهنگی جایزه فیروزه جنوب کرمان در 2 بخش هدایای فرهنگی و عروسک با محوریت فرهنگ بومی جنوب کرمان برگزار می شود.

اسحاقی با اشاره به اینکه اولین دوره این جشنواره در جنوب کرمان برگزار می شود و علی رغم اینکه هنرمندان با جشنواره آشنایی کافی نداشتند ولی آثار رسیده به جشنواره از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده است، گفت: تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره نشان از ظرفیت مهم و قابل توجه این منطقه در همه حوزه ها بخصوص در حوزه فرهنگی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 اثر از جنوب کرمان به جشنواره جایزه فیروزه ارسال خواهد شد

6 اثر از جنوب کرمان به جشنواره جایزه فیروزه ارسال خواهد شد