مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-09اقتصادي

انعقاد قرارداد تامین دستگاه حفاری 35 فتح در میدان نفتی بینک


در چهارمین روز برگزاری نمایشگاه صنعت نفت و حفاری خوزستان، قرارداد تامین دستگاه حفاری 35 فتح در میدان نفتی بینک میان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت توسعه پترو ایران منعقد شد.

- ایسنا/خوزستان در چهارمین روز برگزاری نمایشگاه صنعت نفت و حفاری خوزستان، قرارداد تامین دستگاه حفاری 35 فتح در میدان نفتی بینک میان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت توسعه پترو ایران منعقد شد.

سپهر سپهری، مدیرعامل شرکت توسعه پترو ایران در مراسم انعقاد قرارداد تامین دستگاه حفاری 35 فتح در میدان نفتی بینک در نمایشگاه صنعت نفت اهواز 1400، اظهار کرد: قراردادی که امروز امضا شد، بخشی از عملیات حفاری میدان نفتی بینک بود که یکی از طرح های 28 میدان در مناطق نفتخیز جنوب است و جهت طرح نگهداشت و افزایش تولید در منطقه بینک و گناوه جاری و عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این قرارداد شامل 10 حلقه چاه است و با حمایت های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در زمان بندی مشخص انجام می شود .

دکل مورد استفاده در این قرارداد، یکی از بهترین دکل های موجود در شرکت ملی حفاری است و طی یک ماه آینده عملیات حفاری آن آغاز خواهد شد.

حمید رضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نیز در این مراسم اظهار کرد: این نمایشگاه که بنده اسم آن را به دلیل تحریم ها و کارهایی که انجام شده است جشنواره می نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد تامین دستگاه حفاری 35 فتح در میدان نفتی بینک

انعقاد قرارداد تامین دستگاه حفاری 35 فتح در میدان نفتی بینک