مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-09سياسي

حجت الاسلام حاجی صادقی: رفع مشکلات در گرو برقراری ارتباط با آمریکا نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در آیین تجلیل از پاسداران برگزیده مسابقات قرآنی نیرو های مسلح، - نماینده، ولی فقیه در سپاه تمسک به قرآن را بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: رفع مشکلات در گرو برقراری ارتباط با آمریکا نیست؛ بلکه در تمسک جستن به قرآن و عمل به آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در آیین تجلیل از پاسداران برگزیده مسابقات قرآنی نیرو های مسلح، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است که نسخه اصلی آن را قرآن به ما داده و این در شرایطی محقق شده که عامل حرکت آن قرآن بود؛ به همین دلیل این نظام همواره در پی حاکمیت قرآن است.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار حاکمیت الله در دوران ما دهه پنجم خود را می گذراند و امیدواریم که بتوانیم قرآن را از مهجوریت خارج کنیم، گفت: حدود نیمی از خواهران شاغل در سپاه، قرآنی هستند و این نشان می دهد که سپاه یعنی همه چیز آن قرآن است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه افزود: البته هیچ گاه نباید نسبت به فعالیت های قرآنی که در سپاه صورت می گیرد، متوقف بمانیم؛ بدین معنی که اگر مقایسه ای با فعالیت های قرآنی سایر دستگاه ها صورت می گیرد، هرچند خوب است، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام حاجی صادقی: رفع مشکلات در گرو برقراری ارتباط با آمریکا نیست

حجت الاسلام حاجی صادقی: رفع مشکلات در گرو برقراری ارتباط با آمریکا نیست