مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-09سياسي

اراضی بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی تعیین تکلیف می شود


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: انتظار می رود استاندار خراسان جنوبی در زمینه واگذاری اراضی بنیاد مستضعفان به مردم انقلابی عمل کند تا بتوانیم طی دو سال آینده تمام مسائل را به نفع مردم تمام کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: انتظار می رود استاندار خراسان جنوبی در زمینه واگذاری اراضی بنیاد مستضعفان به مردم انقلابی عمل کند تا بتوانیم طی دو سال آینده تمام مسائل را به نفع مردم تمام کنیم.

سید پرویز فتاح، امروز چهارشنبه 20 بهمن در آیین واگذاری 340 فقره از اسناد و املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی در یک استثنا در اسناد علوی است، چراکه قباله تمام املاک پهلوی در این استان به نام اسدالله علم زده شده است، اظهار کرد: هر جای این استان که نگاه می کنیم املاک و قنوات به نام وزیر دربار پهلوی یعنی علم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تمام این املاک را به صاحبان واقعی آن یعنی مردم بر می گرداند، گفت: به امام جمعه بیرجند قول دادم که هر چه از فروش املاک بنیاد مستضعفان در بیرجند، بنیاد بدست آورد، معادل آن مبلغ را بنیاد در خراسان جنوبی هزینه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی تعیین تکلیف می شود

اراضی بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی تعیین تکلیف می شود