مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 23:372022-02-08حوادث

اعتراف سارقان به 27 فقره سرقت ترانس و سیم های برق


در دو عملیات جداگانه پلیسی عوامل سرقت و خسارت36 میلیارد ریالی به تجهیزات برق رسانی به دام افتادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، به دنبال افزایش سرقت سیم های اتصال به زمین تیرهای برق در برخی نقاط شهرستان زرند که بنا به نظر کارشناسان اداره برق باعث ایجاد خسارت شش میلیارد ریالی شده بود، با دستور سرگرد محمدرضا همتی رییس پلیس آگاهی زرند موضوع در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه با انجام اقدامات پلیسی، دو متهم شناسایی و در عملیات مشترک پلیس آگاهی و پاسگاه اسلام آباد در منزلی که مخفیگاه آنان بود دستگیرشدند و در بازرسی از این محل مقداری سیم و ابزارآلات کشف شد.

با انتقال متهمان به مقر پلیس، یکی از آن ها در مواجهه با اسناد و مدارک موجود ضمن معرفی یک مالخر مرتبط با خود ،به 12 فقره سرقت اعتراف کرد و متعهد به جبران خسارت شد.

نیروهای پلیس در عملیاتی ضربتی فرد مالخر را نیز دستگیر کردند که در بازرسی از کارگاه ضایعاتی این متهم 160 کیلوگرم پیچ مربوط به امور ریل گذاری شرکت راه آهن، باتری خودرو، انواع آچار و جک خودروهای سنگین به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

بنابراین گزارش،رییس کلانتری 12 رفسنجان هم از دستگیری دو سارق ترانس های برق و کشف 15 فقره سرقت در عملیات ماموران این کلانتری خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف سارقان به 27 فقره سرقت ترانس و سیم های برق

اعتراف سارقان به 27 فقره سرقت ترانس و سیم های برق