مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-08سياسي

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی لایروبی بالادست سد میل مغان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: عملیات اجرایی لایروبی و ساماندهی بالادست سد میل مغان هم اکنون بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری اناری ظهر امروز در نشست با فرماندار و امام جمعه شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: عملیات اجرایی لایروبی و ساماندهی بالادست سد میل مغان که از سال گذشته آغاز شده بود، هم اکنون بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: شرکت آب منطقه ای اردبیل پیگیری های لازم را برای تخصیص منابع مالی جهت انجام عملیات تعمیر، نگهداری و بازسازی شبکه آبیاری و زهکشی مغان به دلیل قدمت این شبکه به عمل آورده است که به محض تخصیص اعتبارات، عملیات اجرایی را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با تاکید بر همگرایی و همسویی با شهرستان ها به منظور پیشبرد اهداف و فعالیت ها ادامه داد: حضور در بین مردم و خدمت رسانی به مردم جزو اولویت های ما در شرکت آب منطقه ای اردبیل است و این برنامه بیش تر از گذشته تقویت خواهد شد.

تأمین منابع آب تعاونی های شبکه خدا آفرین جزو برنامه های آتی است حجت الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه اصلاندوز هم در این نشست با تاکید بر همراهی و همکاری مسئولین شهرستان با بخش آب استان اظهار کرد: مغان سرشار از نعمت خداوند است که باید دست در دست هم بدهیم و موانع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی لایروبی بالادست سد میل مغان

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی لایروبی بالادست سد میل مغان