مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-08سياسي

افتتاح باشگاه رزمی و فرهنگی شهید نوروز در مصلای ساری + عکس


باشگاه رزمی و فرهنگی شهید نوروزی در مصلای حضرت امام(ره) شهرستان ساری با حضور نماینده ولی فقیه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،باشگاه رزمی و فرهنگی شهید نوروزی در مصلای حضرت امام(ره) شهرستان ساری با حضور آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران افتتاح شد.

 وی به افتتاح باشگاه رزمی و فرهنگی شهید نوروزی در مصلای حضرت امام(ره) شهرستان ساری اشاره کرد، گفت: خود حضرت امام(ره) انسانی هم از نظر جوارحی و قیافه ظاهری، بنیه و هیکل بسیار رشید و هم از نظر مسائل عرفانی، معنوی، اخلاقی، شجاعت و جهاد با نفس در آن ابعاد هم بسیار قوی بود و خوشحالم مصلا دارای برنامه های متنوعی است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه اعضا و جوارح انسان در مسیر خدمت به خدا باید قوی باشد، تصریح کرد: باید انگیزه، اراده، عزم  و ایمان در دل انسان مومن، قوی و مستحکم باشد و با هر بادی نلرزد و نلغزد و ایمان، روحیه و اداره اش ضعیف نشود.

این مسؤول با بیان اینکه داشتن بدن قوی با مهارت و ورزیده یک طرف و داشتن روحیه قوی و اعتماد به نفس یک طرف دیگر قضیه است و اینها همه باید با هم باشد، اضافه کرد: امروز جنگ فرهنگی دشمن با ما این است که امید، روحیه قوی و اعتماد به نفس و عزم و اراده رشد و ادامه حرکت، مقاومت و ثبات قدم را از ما بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح باشگاه رزمی و فرهنگی شهید نوروز در مصلای ساری + عکس

افتتاح باشگاه رزمی و فرهنگی شهید نوروز در مصلای ساری + عکس