مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-08پزشكي

خدمات ناباروری در همدان فردا نهایی می شود


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از اجرای طرح خدمات ناباروری از سوی بیمه ها در قالب طرح جوانی جمعیت تا پایان سال خبر داد.

- رضا طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نحوه حمایت از زوج های نابارور استان در قالب قانون جوانی جمعیت اظهار کرد: در راستای طرح جوانی جمعیت و قانونی که الزام است نسبت به ارائه خدمات ناباروری و حمایت از زوجین نابارور  با بیمه های استان صحبت هایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تلفنی موافقت سازمان های بیمه گر جلب شده و موافقت نامه ای شکل گرفته است گفت: قرار است چهارشنبه این هفته نیز جلسه ای مجدد با بیمه ها برگزار و تفاهم نامه نهایی منعقد شود تا خدمات ناباروری زیر پوشش بیمه ها قرار گیرد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه مردم مطمئن باشند که خدمات ناباروری زیر پوشش بیمه قرار می گیرد خاطرنشان کرد: به بیمارستان ها ابلاغ شده که در این خصوص هماهنگی خود را با بیمه ها انجام دهند و در روزی که جلسه تشکل خواهد شد به مشکلات بیمه ها با بیمارستانها به خصوص بیمارستان فاطمیه خواهیم پرداخت.

وی با تاکید به اینکه به بیمارستانها ابلاغ شده در خصوص ارائه خدمات ناباروری با بیمه ها وارد رایزنی شوند افزود: در جلسه هماهنگی کمیته تخصصی بیمه ها نسبت به هزینه های خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ناباروری در همدان فردا نهایی می شود

خدمات ناباروری در همدان فردا نهایی می شود