مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-08سياسي

شهرداری همدان در اجرای طرح سامانه شفاف سازی شهاب تعلل نکند


از شهردار همدان انتظار داریم در اجرای طرح سامانه شفاف سازی شهاب تعلل نکند.

- حمید بادامی نجات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شفاف سازی در امور مدیریت شهری همدان اظهار داشت: سامانه شهاب یک طرح کامل در راستایی شفاف سازی تمام اقدامات شهرداری همدان اعم از تعداد پرسنل، فیش حقوقی و مدرک هر نیروی شهرداری و پستی که به کار گرفته شده، شفافیت قراردادهای شهرداری و پروانه هایی که صادر می شود در این سامانه دیده شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح تمام شهروندان همدانی می توانند با ورود به این سامانه به طور شفاف در جریان تمام امور مدیریت شهری قرار بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به شفافیت شورای اسلامی شهر همدان گفت: در این سامانه همچنین در این طرح شفافیت شورا نیز لحاظ شده پخش زنده جلسات شورای شهر، خلاصه مکتوب جلسات، حضور و غیاب علنی، اعلام آرا، اعلام برنامه ها، اعلام تعارض منافع، امکان حضور مردم، مستندات شورا و شفافیت مالی از جمله اقدامات این سامانه است.

بادامی نجات خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه همه مردم همدان می توانند کارها و فعالیت های شهرداری و شورای شهر را رصد کنند.

وی با اشاره به تعلل شهرداری همدان در اجرای این طرح بیان کرد: این طرح در شورا تصویب و به شهرداری نیز ابلاغ شده اما نمی دانیم چرا شهرداری همدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان در اجرای طرح سامانه شفاف سازی شهاب تعلل نکند

شهرداری همدان در اجرای طرح سامانه شفاف سازی شهاب تعلل نکند