مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-08سياسي

قرائتی: آموزش و پرورش باید به صورت ویژه به موضوع نماز توجه کند


رییس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به ضرورت توجه به بحث نماز در آموزش و پرورش گفت: برای راه اندازی و تکامل امور معنوی در آموزش و پرورش، باید ارائه طرح ها و روش های اجرایی مناسب در دستور کار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس جلسه مشترک اعضای هیات امنای ستاد اقامه نماز و وزارت آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام قرائتی نماینده ولی فقیه و رییس ستاد اقامه نماز، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، سیداحمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و جمعی از اعضاء هیات امنا و شورای معاونین ستاد اقامه نماز در روز یکشنبه، هفدهم بهمن ماه در محل ستاد اقامه نماز برگزار شد.

حجت الاسلام قرائتی در ابتدای جلسه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: برای ایجاد یک تحول عظیم در حوزه آموزش و پرورش نیازمند به مرد تحول در اجرای برنامه ها هستیم تا در کنار آماده سازی زیر بنا، فرآیند و اتاق فکر در جهت پیشبرد فعالیت ها اثر گذار باشد.

انجام برنامه ها باید به نحوی صورت پذیرد که نتیجه آن در عمل دیده شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به بحث نماز در آموزش و پرورش گفت: برای راه اندازی و تکامل امور معنوی در آموزش و پرورش، ارائه طرح ها و روش های اجرایی مناسب در دستور کار باشد و باید تلاش کنیم تا برجستگی های فکری نقل شود و از تجارب و دستمایه های ارزشمند در جهت ارائه برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائتی: آموزش و پرورش باید به صورت ویژه به موضوع نماز توجه کند

قرائتی: آموزش و پرورش باید به صورت ویژه به موضوع نماز توجه کند