مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-08سياسي

لزوم اقدام ویژه در الحاق 20 هکتار از اراضی شهرک صنعتی مبل و منبت


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر رسولیان، معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، - ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر رسولیان، معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، صنعت مبلمان و مصنوعات چوبی را یکی از مصادیق صنایع زنجیره ای زودبازده و عامل توسعه اقتصادی منطقه دانست.

حجت الاسلام احد آزادی خواه خواستار اقدام ویژه در راستای الحاق 20 هکتار از اراضی همجوار شهرک صنعتی مبل و منبت حاجی آباد و سرعت بخشیدن در ایجاد شهرک صنعتی ازندریان شد.

وی بر لزوم حمایت از صنعت مبلمان منبت به عنوان صنایع زنجیره ای زودبازده با بالاترین بازده اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: این صنعت با تحقق بخش مهمی از استراتژی توسعه صادرات غیرنفتی و ارزآوری، می تواند دولت را در رفع مهمترین مشکل کنونی جامعه یعنی بیکاری یاری کند.

نماینده مردم ملایر با اشاره به فعالیت افزون بر 20 هزار نفر در حرفه خیاطی در این شهرستان و همچنین اشتغال تعداد کثیری در بخش خیاطی و مبل و منبت، سرعت بخشیدن در روند ایجاد شهرک صنعتی ازندریان و زیرساخت های این شهرک با توجه به انجام طرح مطالعاتی آن را دیگر درخواست ها از معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اقدام ویژه در الحاق 20 هکتار از اراضی شهرک صنعتی مبل و منبت

لزوم اقدام ویژه در الحاق 20 هکتار از اراضی شهرک صنعتی مبل و منبت