مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-08سياسي

زیارت نباید به بهای بیمار شدن افراد باشد


 تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان اینکه مردم باید به حرم بیایند و توسل و دعا کنند اما این کار باید با رعایت ضوابط باشد افزود: سلامت در گرو رعایت مسائل بهداشتی است.

- قم - تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان اینکه مردم باید به حرم بیایند و توسل و دعا کنند اما این کار باید با رعایت ضوابط باشد افزود: سلامت در گرو رعایت مسائل بهداشتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سیدمحمدسعیدی در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه این طبع دنیا است که همراه شادی ها غم ها هم وجود دارند اظهار داشت: مردم هیچ گاه نباید مطلق فکر کنند و مطلق موضع گیری کنند بلکه باید خود را با مواضع متغیر و متفاوت تطبیق دهند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه خداوند در قرآن فرمود با دست خودتان خود را به هلاکت نیندازید افزود: این پند هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی مصادیق مختلفی دارد زیرا برخی از امور هستند که هلاکت روح ما را به دنبال دارند و برخی از آسیب ها هم به جسم ما مربوط است که قرآن می فرماید در هر دو بعد خود را در معرض هلاکت قرار ندهید.

امام جمعه قم با اشاره به جنبه های شرعی رعایت نکردن مسائل بهداشتی افزود: کسانی که رعایت نمی کنند و خود را در معرض بیماری قرار می دهند در حقیقت خودکشی می کنند و گاهی نیز نتیجه و ضرر این رفتار به دیگران می رسد و به نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت نباید به بهای بیمار شدن افراد باشد

زیارت نباید به بهای بیمار شدن افراد باشد