مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 03:322022-02-08ورزشي

در مذاکرت وین، طرف غربی باید در حوزه لغو تحریم ها تصمیم جدی و موثر اتخاذ کند


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و «وانگ ای» عضو شورای دولتی و وزیر امور خارجه چین در تماس تلفنی در خصوص مناسبات دو جانبه، روند مذاکرات هسته ای وین و تحولات بین المللی تبادل نظر کردند.

- وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با همتای چینی خود تاکید کرد؛ در مذاکرت وین، طرف غربی باید در حوزه لغو تحریم ها تصمیم جدی و موثر اتخاذ کند حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و وانگ ای عضو شورای دولتی و وزیر امور خارجه چین در تماس تلفنی در خصوص مناسبات دو جانبه، روند مذاکرات هسته ای وین و تحولات بین المللی تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این تماس وزیر امور خارجه چین ضمن تقدیر و تشکر از حضور ایران در بازی های المپیک زمستانی پکن ، اظهار کرد: جهان شاهد رویدادی شگفت انگیز و امن خواهد بود و امیدواریم ورزشکاران ایرانی نیز در این بازی های بین المللی به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

وانگ ای با اشاره به نامه سیدابراهیم رییسی به شی جین پینگ رییس جمهور چین در خصوص روابط پکن و تهران، اعلام آمادگی کرد که روابط دو جانبه در همه زمینه ها گسترش و تعمیق یافته و همکاری و هماهنگی دو کشور در مسائل منطقه ای و بین المللی بیش از پیش تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مذاکرت وین، طرف غربی باید در حوزه لغو تحریم ها تصمیم جدی و موثر اتخاذ کند

در مذاکرت وین، طرف غربی باید در حوزه لغو تحریم ها تصمیم جدی و موثر اتخاذ کند