مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 22:422022-02-07پزشكي

علی رغم آمادگی بیمارستان ولایت برای ارائه خدمات الکترونیکی بسترهای کشور فراهم نیست


در حال حاضر یکی از مشکلات ما این است که امکان ارائه سامانه اطلاعات بیمارستانی را در بستر اینترنت نداریم و همچنان وابسته به شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستیم؛ - ایسنا/خراسان رضوی رییس بیمارستان ولایت مشهد گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات ما این است که امکان ارائه سامانه اطلاعات بیمارستانی را در بستر اینترنت نداریم و همچنان وابسته به شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستیم؛ بیمارستان آمادگی این کار را دارد اما زیرساخت های فعلی کشور این امکان را به ما نمی دهد.

  دکتر محمدمهدی کامیار امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از بیمارستان ولایت اظهار کرد: این بیمارستان در پنج طبقه با مساحت 22 هزار متر مربع زیر بنا در یک زمین پنج هکتاری احداث شده و دارای 220 تخت خواب است که به بیماران و آسیب دیدگان سوانح، تروما و جراحی عروق خدمت رسانی می کند.

در این بیمارستان 50 تخت جراحی عروق و 50 تخت کرونا آماده شده و در صورت نیاز 50 تخت دیگر نیز برای خدمات کرونا می توان به ظرفیت آن اضافه کرد اما همچنان نیاز به تجهیزات کامل تری برای این بیمارستان احساس می شود که ظرف 2 ماه آینده امکان فراهم شدن آن وجود دارد.

وی در خصوص ویژگی های این بیمارستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد سردمدار خدمات الکترونیکی و تشکیل پرونده الکترونیک است؛ این خدمات به صورت آزمایشی در بیمارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی رغم آمادگی بیمارستان ولایت برای ارائه خدمات الکترونیکی بسترهای کشور فراهم نیست

علی رغم آمادگی بیمارستان ولایت برای ارائه خدمات الکترونیکی بسترهای کشور فراهم نیست