مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-07سياسي

برگزاری اولین جشنواره «حریم ولایت» ویژه بانوان خبرنگار


رییس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری اولین جشنواره رسانه ای ویژه بانوان خبر داد و گفت: جشنواره مذکور با اسم «حریم رسالت» برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری اولین جشنواره رسانه ای ویژه بانوان خبر داد و گفت: جشنواره مذکور با اسم حریم رسالت برگزار می شود.

سرهنگ مهدی پارسا در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با سازمان بسیج رسانه در سالن اجتماعات بسیج اقشار، با بیان اینکه نقش فعالان رسانه در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار است، اظهار کرد: اصحاب رسانه در گیلان بهترین و محجوب ترین خبرنگاران در سطح کشور بوده و تاثیرگذاری آنان در سطح استان و حتی کشور بسیار زیاد است.

وی با اشاره به وجود بیش از 400 رسانه در استان گیلان گفت: بیش از 400 رسانه مکتوب و غیر مکتوب در گیلان وجود دارد که نشان دهنده اهمیت رسانه در گیلان است ولی باید دید چقدر رسانه های استان در امیدآفرینی موفق بوده اند.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر لزوم توجه به امیدآفرینی در جامعه افزود: استکبار در طول 43 سال گذشته همواره از همه تلاش خود برای ایجاد جنگ روانی در کشور استفاده کرده است لذا برای شکست این برنامه استکبار باید در جنگ روایت ها اولین روایت صحیح را بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره «حریم ولایت» ویژه بانوان خبرنگار

برگزاری اولین جشنواره «حریم ولایت» ویژه بانوان خبرنگار