مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-07حوادث

خانواده قاتل از ماجرای قتل «غزل» می گویند


خانواده قاتل در حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز که انتشار فیلم آن بازتاب ها مختلفی را داشت از ابعاد تازه ای از این ماجرا می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز و انتشار فیلم آن امنیت روانی جامعه را نشانه گرفت و در گفت وگو با خانواده قاتل ابعاد تازه ای از ماجرا بیان می شود.

به راننده تاکسی که گفتم من را فلکه کسایی پیاده کند سرش را 180 درجه سمت عقب ماشین چرخاند و گفت: فلکه کسایی چکار داری؟ گفتم: چطور مگه؟ و راننده با کلماتی شمرده که گویا احتیاط می کرد چگونه آن ها را به کار ببرد گفت: اگر بابت اتفاق دیروز می خواهی آنجا بروی به نظرم اگر نروید خیلی بهتر است، به هر حال حالا خانواده هر دو عصبی هستند و احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

سعی کردم با صحبت های راننده مخالفتی نکنم و بیشتر شنونده باشم، وی نیز روایت خود را از اتفاقی که روز گذشته افتاد و همه را شوکه کرد بازگو کرد و گفت: به دروغ شایعه کردند دختری که به قتل رسید ترکیه فرار نکرده بود، این را اطرافیان قاتل می گویند که قاتل را تبرئه کنند، من احساس می کنم یک هفته پیش آن را در خیابان اصلی خشایار دیدم، اما چقدر شهر ما به حال خود رها شده است که هر کسی هر چه بخواهد توی روز روشن انجام می دهد هیچ کسی هم جوابگو نیست! به دنبال خانواده قاتل و مقتول راننده هنوز داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده قاتل از ماجرای قتل «غزل» می گویند

خانواده قاتل از ماجرای قتل «غزل» می گویند