مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-07اجتماعي

صدور 315 هزار برگ نامه کالا در خراسان جنوبی


رییس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از جابه جایی بیش از 5 ممیز 413 هزار تن کالا خبر داد و گفت: 315 هزاربرگ بارنامه طی 10 ماهه ابتدایی امسال صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حاجی رسول سالاری رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از پنج ممیز 413  هزارتن کالا توسط 71 شرکت حمل و نقل کالا در استان جابه جا شده است.

وی با اشاره به صدور 315 هزار برگ نامه کالا در خراسان جنوبی افزود: بیشترین کالای جابه جا شده در شهرستان های بیرجند، طبس و قاینات بوده است.

رییس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از کالاهای جابه جا شده سیمان و مواد معدنی خبر داد و گفت: حمل کالا مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی راهداری وحمل ونقل جاده ای استان است.

سالاری با اشاره به 71 شرکت حمل و نقل کالا در خراسان جنوبی با 4 هزار 810 دستگاه ناوگان باری تصریح کرد: 9 هزار و  536 راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعال هستند.

وی یادآور شد: نظارت ویژه برعملکرد شرکت های حمل و نقل انجام می شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 315 هزار برگ نامه کالا در خراسان جنوبی

صدور 315 هزار برگ نامه کالا در خراسان جنوبی