مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-07فناوري

بهره برداری از 500 طرح مخابراتی در خراسان رضوی


500 طرح مخابراتی در خراسان رضوی طی دهه فجر و با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همزمان با بیش از 10 هزار طرح مخابراتی سراسر کشور به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی 500 طرح مخابراتی در خراسان رضوی طی دهه فجر و با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همزمان با بیش از 10 هزار طرح مخابراتی سراسر کشور به بهره برداری رسید.

حسن اروجی، مدیرکل مخابرات خراسان رضوی در مراسم بهره برداری از طرح های مخابراتی استان که با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت ویدئو کنفرانسی و جمعی از مدیران کل حوزه فناوری اطلاعات و فناوری ارتباطات استان برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه ها با هزینه کرد بیش از 320 میلیارد تومان در حوزه های توسعه تلفن ثابت، اینترنت پر سرعت، فناوری های نوین ارتباطی از جمله FTTH و فیبر نوری، سایت های جدید همراه اول و اینترنت مخابراتی در نقاط روستایی و شهری خراسان رضوی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی، وی افزود: در حوزه همراه اول 79 سایت جدید احداث و نصب 289 تکنولوژی نسل دوم، سوم و چهارم بر روی سایت های قبلی، آماده شدن زیرساخت فناوری های نوین ارتباطی جهت واگذاری 3000 سرویس FTTH به مشترکان در استان، اجرای 120 کیلومتر فیبر نوری برای ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 500 طرح مخابراتی در خراسان رضوی

بهره برداری از 500 طرح مخابراتی در خراسان رضوی