مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-07سياسي

در بودجه 1401 به چهار شهرستان جدید التاسیس استان سمنان توجه ویژه تری می شود


در بودجه 1401 به چهار شهرستان جدید التاسیس این استان توجه ویژه تری می شود تا فاصله آنها از نظر زیرساخت های توسعه ای با دیگر شهرستان ها کمتر شود.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: در بودجه 1401 به چهار شهرستان جدید التاسیس این استان توجه ویژه تری می شود تا فاصله آنها از نظر زیرساخت های توسعه ای با دیگر شهرستان ها کمتر شود.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 18 بهمن 1400 در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی و جلسه شورای اداری شهرستان آرادان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب، اظهار کرد: بالاترین عزت، شان، منزلت و افتخار برای ما مسئولان خدمت به مردم و خادمی ملت با روحیه جهادی و کار انقلابی و شبانه روزی است.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان گفت: امروز الحمدالله با صمیمیت و تعامل بین نمایندگان استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان، بحث وحدت، انسجام و همدلی در استان سمنان سرآمد است.

وی ادامه داد: بالاترین و با عزت ترین دوران زندگی ما خدمتگزاری و خادمی برای مردم است، آن هم مردمی که شهید تقدیم انقلاب و نظام نموده، پشتیبان ولایت فقیه بوده و در تمام برهه ها پای کار نظام بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بودجه 1401 به چهار شهرستان جدید التاسیس استان سمنان توجه ویژه تری می شود

در بودجه 1401 به چهار شهرستان جدید التاسیس استان سمنان توجه ویژه تری می شود