مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-07سياسي

نشر معارف دینی جز اولویت های وزارت آموزش و پرورش است


طی برگزاری جلسه مشترک اعضای هیأت امنای ستاد اقامه نماز و وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه و رییس ستاد اقامه نماز دیدار کرد.

- ، جلسه مشترک اعضای هیأت امنای ستاد اقامه نماز و وزارت آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام قرائتی نماینده ولی فقیه و رییس ستاد اقامه نماز، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و جمعی از اعضا هیأت امنا و شورای معاونین ستاد اقامه نماز در محل ستاد اقامه نماز برگزار شد.

حجت الاسلام قرائتی در ابتدای جلسه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: برای ایجاد یک تحول عظیم در حوزه آموزش و پرورش نیازمند به مرد تحول در اجرای برنامه ها هستیم تا در کنار آماده سازی زیر بنا، فرآیند و اتاق فکر در جهت پیشبرد فعالیت ها اثر گذار باشد.

رییس ستاد اقامه نماز عنوان کرد: انجام برنامه ها باید به نحوی صورت پذیرد که نتیجه آن در عمل دیده شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به بحث نماز در آموزش و پرورش تصریح کرد: برای راه اندازی و تکامل امور معنوی در آموزش و پرورش، ارائه طرح ها و روش های اجرایی مناسب در دستور کار باشد.

حجت الاسلام قرائتی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم تا برجستگی های فکری نقل شود و از تجارب و دستمایه های ارزشمند در جهت ارائه برنامه های نمازی در سنین مختلف استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر معارف دینی جز اولویت های وزارت آموزش و پرورش است

نشر معارف دینی جز اولویت های وزارت آموزش و پرورش است