مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-07اقتصادي

فرماندار رشت: عادی انگاری کرونا در رشت موجب نگرانی است/ رشت در مسیر قرمز شدن


سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به امیکرون گفت: عادی انگاری ها در سطح شهرستان اصلا قابل پذیرش نیست و اگر شرایط به همین شیوه ادامه یابد عید امسال شرایط خوبی نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در رشت، حمیدرضا امام پناهی صبح امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، رعایت فاصله ، ماندن در خانه در کنار تکمیل سریع تزریق دز دوم و سوم به عنوان تنها راه کاهش شدت ابتلا به کرونا اظهار کرد: عدم عادی انگاری شیوع ویروس یکی از دغدغه های ماست عادی انگاری ها در سطح شهرستان اصلا قابل پذیرش نیست و اگر شرایط به همین شیوه ادامه یابد عید امسال شرایط خوبی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به نحوه شیوع و اثرگزاری سریع سویه امیکرون گفت: امیکرون کودکان زیر 12 سال را بیشتر درگیر می کند و متاسفانه 30 درصد مبتلایان امیکرون شهرستان رشت را کودکان شکل می دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه بیمارستان های تخصصی اطفال در شهرستان در حال پر شدن بوده و این ورودی کودکان در چند سال اخیر بی سابقه است، افزود: با توجه به دستور ستاد ملی کرونا، بازدید از باشگاه های ورزشی تشدید شده و تمامی برنامه های فرهنگی و ورزشی با رعایت پروتکل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رشت: عادی انگاری کرونا در رشت موجب نگرانی است/ رشت در مسیر قرمز شدن

فرماندار رشت: عادی انگاری کرونا در رشت موجب نگرانی است/ رشت در مسیر قرمز شدن