مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-07اقتصادي

نخستین واحد سیار فرآورش نفت شرکت حفاری ایران رونمایی شد


همزمان با برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز 1400، نخستین واحد سیار فرآورش نفت (MOT) شرکت ملی حفاری ایران رونمایی شد.

- ایسنا/خوزستان همزمان با برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز 1400، نخستین واحد سیار فرآورش نفت (MOT) شرکت ملی حفاری ایران رونمایی شد.

نخستین واحد سیار فرآورش نفت (MOT) شرکت ملی حفاری ایران همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز 1400، با حضور صادق خلیلیان استاندار حوزستان و مدیران عامل و ارشد شرکت های نفتی در استان خوزستان رونمایی شد؛ این واحد که در نوع خود یک کارخانه مجهز بهره برداری نفت تلقی می شود بر روی چهار دستگاه تریلر نصب و جابه جایی آن در کوتاه ترین زمان ممکن به چاه های نفتی امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، افشین ابوالحسنی رییس اداره آزمایش چاه و ابزار ویژه شرکت در آیین رونمایی از واحد سیار فراورش نفت شرکت ملی حفاری ایران، اظهار کرد: با پیوستن این واحد به ناوگان خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران، امکان ارائه خدمات یکپارچه تخصصی در چاه های نفتی به خصوص تعمیر چاه های در دست بهره برداری فراهم شد.

وی افزود: ساخت این واحد با توجه به درخواست مناطق نفتخیز جنوب و همچنین دستورالعمل وزارت نفت در خصوص ممنوعیت سوزاندن نفت در گودال های سوخت، به منظور رعایت استانداردهای زیست محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین واحد سیار فرآورش نفت شرکت حفاری ایران رونمایی شد

نخستین واحد سیار فرآورش نفت شرکت حفاری ایران رونمایی شد