مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-07سياسي

علت بروز پیک ششم کرونا/اطلاعات واکسن ها شفاف سازی شود


عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی، از اینکه در خصوص واکسیناسیون افراد جامعه شفاف سازی های لازم از سوی متولیان امر انجام نشده است، گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحسوب می شد.

سهرابی ادامه داد: انتشار اطلاعات دقیق از میزان مبتلایان با وجود تزریق واکسن و اینکه چگونه افراد با وجود رعایت پروتکل ها به بخش های حیاتی مراکز درمانی از جمله سی سی یو و آی سی یو منتقل شدند، گام مهمی در تصمیم گیری نهایی افراد برای تزریق واکسن به ویژه دوز سوم داشت.

عضو شورای عالی نظام پزشکی به تلاش های بی وقفه کادر درمان به ویژه جامعه پزشکی در طی همه گیری کرونا اشاره کرد و گفت: با وجود ایثارگری های شبانه روزی کادر درمان هم چنان با قرمز شدن کلانشهرهایی مثل تهران؛ اصفهان، مشهد و…، مواجه هستیم و این امر نشان می دهد که سویه جدید این ویروس نیاز به پیشگیری و مراقبت های اساسی تر دارد و استفاده از واکسن بدون داشتن تصورات ذهنی نادرست عامل مهمی در کاهش آمار مبتلایان در جامعه خواهد بود.

سهرابی، اعتماد سازی در خصوص واکسن های تزریقی را حق مسلم افراد جامعه عنوان کرد و ادامه داد: باید اطلاعات دقیقی از نوع واکسن های موجود در مراکز بهداشتی و اثرات و عوارض آنها به مردم داده شود تا با آگاهی کامل نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند و هر نوع شفاف سازی در این زمینه میزان مرگ و میر و تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت بروز پیک ششم کرونا/اطلاعات واکسن ها شفاف سازی شود

علت بروز پیک ششم کرونا/اطلاعات واکسن ها شفاف سازی شود