مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-07اجتماعي

اجرای طرح زنده گیری سگ های بلاصاحب در قیدار


شهردار قیدار از جمع آوری سگ های بلاصاحب به شیوه زنده گیری خبر داد.

- سیدمصطفی موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: واحد خدمات شهری در اجرای جمع آوری سگ های بلاصاحب، برای جلوگیری از انتقال بیماری و مزاحمت برای شهروندان به شیوه زنده گیری از سطح شهر و رهاسازی در نقاط مشخص شده اقدام کرده است.

وی با اشاره به مراجعات حضوری و تماس های مکرر شهروندان با شهرداری، اظهار کرد: با توجه به تماس های واصله، بیشتر همشهریان به وجود سگ های بلاصاحب در شهر معترض هستند و براساس مفاد بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها، جمع آوری حیوانات بدون صاحب و دفع حیوانات مریض و مزاحم جزو وظایف این سازمان است که در این زمینه اقدامات جدی صورت خواهد گرفت.

موسوی در ادامه افزود: یکی از علل ازدیاد سگ های بلاصاحب، وجود پسماندهای غذایی در سطح شهر است که توسط برخی شهروندان به طور غیرصحیح در سطح شهر رها می شود و این حیوانات برای تغذیه در ایام سرد سال، به داخل شهر هجوم آورده و به دلیل تامین غذای کافی، جمعیت آنها نیز زیاد می شود.

وی با ارائه توضیحی در رابطه با پیمان کار مربوط به زنده گیری سگ ها، خاطرنشان کرد: با پیمان کار مجربی در این زمینه که به صورت اصولی اقدام به زنده گیری می کند قراردادی منعقد شده و از ابتدای هفته، روزانه به طور متوسط 15 حیوان زنده گیری می شود و طرح زنده گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زنده گیری سگ های بلاصاحب در قیدار

اجرای طرح زنده گیری سگ های بلاصاحب در قیدار