مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 21:172022-02-06اقتصادي

7 پروژه در بندر خرمشهر به بهره برداری می رسد


مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از بهره برداری هفت پروژه با اعتباری معادل 70 میلیارد تومان در این بندر به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

- ، نور الله اسعدی عصر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از میان 15 پروژه تعریف شده برای امسال هفت پروژه با اعتباری معادل 70 میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد و سایر پروژه ها نیز در سال 1401 به بهره برداری خواهند رسید.

وی به بهره برداری از هشت اسکله گردشگری به عنوان یکی از این پروژه های تعریف شده در دهه فجر اشاره و بیان کرد: هشت پست اسکله به مناسبت دهه فجر امسال در بندر خرمشهر به بهره برداری می رسد و در خدمت گردشگری دریایی خواهد بود و اعتبار کل در نظر گرفته برای این پروژه 24 میلیارد تومان است.

مدیر کل بندر خرمشهر به اجرای 600 میلیارد تومان پروژه در یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: پروژه های زیادی آغاز شده که بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار پروژه ها تعیین شده که افزایش 300 درصدی در اجرای پروژه های زیرسازی در بندر بوده است.

وی نیز توانمند سازی و ایجاد ترافیک کالا و کمک به معیشت مردم را از اهداف اجرای این پروژه ها برشمرد و از افزایش ظرفیت اسمی در پی اجرایی شدن این پروژه ها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه در بندر خرمشهر به بهره برداری می رسد

7 پروژه در بندر خرمشهر به بهره برداری می رسد