مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 20:572022-02-06اجتماعي

بارش 40 سانتی متری برف در برخی نقاط شیروان


طی این مدت عملیات برفروبی 70 روستای بخش سرحد و قوشخانه این شهرستان در 12 محور روستایی به طول 350 کیلومتر انجام شد و جهت خدمات رسانی بهتر به مترددین، - 75 تن شن و نمک پاشی توسط عوامل راهداری شیروان انجام گرفت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان خراسان شمالی گفت: ارتفاع برف در برخی مناطق روستایی این شهرستان خراسان شمالی نظیر روستای خیرآباد بخش قوشخانه پس از بارش های 24 ساعت گذشته به 40 سانتی متر رسید.

حمید جوان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با اقدامات به موقع عوامل راهداری در زمینه برف روبی و نمک و شن پاشی هیچ کدام از راه های روستایی شهرستان طی این مدت بسته نشد و همچنان تردد در کلیه محورها در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت عملیات برفروبی 70 روستای بخش سرحد و قوشخانه این شهرستان در 12 محور روستایی به طول 350 کیلومتر انجام شد و جهت خدمات رسانی بهتر به مترددین، 75 تن شن و نمک پاشی توسط عوامل راهداری شیروان انجام گرفت.

جوان اضافه کرد: با توجه به اعلام آماده باش ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان، 25 نیروی راهداری با 20 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جهت خدمات رسانی بهتر به روستاییان در حالت آماده باش هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: اینک تردد در تمامی راه های روستایی این شهرستان بدون زنجیر چرخ ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 40 سانتی متری برف در برخی نقاط شیروان

بارش 40 سانتی متری برف در برخی نقاط شیروان