مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 20:472022-02-06اقتصادي

اتحادیه اروپا اجازه صادرات خاویار ایران را به اروپا داد


مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه اتحادیه اروپا اجازه صادرات خاویار ایران را به اروپا داد، گفت: بیش از هفت هزار تن پنیر از استان اصفهان به روسیه صادرشد.

- ، شهرام موحدی عصر یکشنبه، در مراسم تکریم و معارفه مدیران دامپزشکی گلپایگان، اظهار داشت: در سال های اخیر بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استان اصفهان با تلاش کارشناسان شبکه دامپزشکی کنترل شده است.

وی گفت: سازمان دامپزشکی علاوه بر درمان دام ها در سلامت و بهداشت محصولات دامی نیز تلاش و همین روند باعث افزایش کیفیت محصولات بر اساس استانداردهای بین المللی شده است.

صادرات خاویار به اروپا مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان افزود: با افتخار اعلام می کنیم که سال گذشته 13 هزار تن خامه و بیش از هفت هزار تن پنیر از استان اصفهان به روسیه صادر و یک گرم محصول برگشت داده نشد، همچنین اتحادیه اروپا اجازه صادرات خاویار ایران را به اروپا داد.

وی تصریح کرد: گلپایگان قطب دامداری و کشاورزی است و در بخش صادرات محصولات لبنی با رعایت استاندارهای بین المللی ورود پیدا کند زیرا اگر شیر تولیدی کیفیت نداشته باشد بازار صادرات ندارد.

مردمی بودن از وظایف مدیران است در ادامه محمدرضا عسگریان فرماندار گلپایگان با اشاره به رضایتمندی دامداران شهرستان از عملکرد شبکه دامپزشکی گلپایگان، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا اجازه صادرات خاویار ایران را به اروپا داد

اتحادیه اروپا اجازه صادرات خاویار ایران را به اروپا داد