مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 18:022022-02-06سياسي

ما خجالت نمی کشیم کسی را بکشیم ؛ ما ترور می کنیم و وحشت ایجاد می کنیم!


متهم اعتراف کرده است که مبادرت به اعمال تروریستی می کرده است و انفجار تروریستی رهپویان وصال شیراز، کفشداری حضرت امام خمینی (ره)، - دادگاه رسیدگی به پرونده جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر، امروز صبح به صورت علنی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک در ابتدای جلسه دادگاه قاضی صلواتی از نماینده دادستان خواست تا در جایگاه قرار گیرد و به قرائت کیفرخواست بپردازد.

بهروز حسنی اعتماد در جایگاه قرار گرفت و گفت: جمشید شارمهد متولد 1334 تبعه ایران و دارای تابعیت مضاعف آلمان و اقامت در آمریکا است.

وی متهم است به افساد فی الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی از جمله بمب گذاری در حسینیه شیراز در تاریخ 24 فروردین 1387 که موجب به شهادت رسیدن 14 نفر و مجروح شدن تقریباً 300 نفر شده است.

نماینده دادستان افزود: تلاش برای بمب گذاری در سد سیون شیراز در تاریخ 25 آبان 1385 و برنامه ریزی جهت ترور مسئول پروژه سد، همچنین انفجار در کفشداری حرم حضرت امام (ره) در تاریخ 30 آبان 1388 و آتش سوزی در هتل جهان تهران در هنگام ساخت و تهیه بمب جهت انفجار در حوزه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی از دیگر موارد اتهامی، متهم است.

حسنی اعتماد با بیان اینکه این اقدامات تروریستی موجب ناامنی جامعه و به خاک و خون کشیده شدن مردم شده است، گفت: گروهک تروریستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما خجالت نمی کشیم کسی را بکشیم ؛ ما ترور می کنیم و وحشت ایجاد می کنیم!

ما خجالت نمی کشیم کسی را بکشیم ؛ ما ترور می کنیم و وحشت ایجاد می کنیم!