مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-06بين الملل

هیچ راه حل آبرومندانه ای برای عربستان جز اینکه شکست را در یمن بپذیرد، وجود ندارد


«چرخه ویرانگر حملات و مقابله به مثل میان عربستان سعودی، امارات متحده عربی و حوثی ها از طریق گفت وگوهای دو پهلو و دیپلماتیک پایان نخواهد یافت.

» - چرخه ویرانگر حملات و مقابله به مثل میان عربستان سعودی، امارات متحده عربی و حوثی ها از طریق "گفت وگوهای دو پهلو و دیپلماتیک" پایان نخواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیت کیزر ، نویسنده فارن پالسی که قبلا سیاست پیروز شدن بدون جنگ و پروژه صلح یمن را رهبری می کرد، نوشت: هفته گذشته، برت مک گورک، هماهنگ کننده کاخ سفید در خاورمیانه، مسئله و بحث رنج میلیون ها نفر در یمن را به یک سری از اطلاعات غلط مبنی براینکه واشنگتن هر کاری برای صلح می توانسته انجام داده، ختم کرد.

وی ادعا کرد که حوثی ها خود مقصر ادامه این درگیری هفت ساله هستند؛ درگیری که به بزرگترین بحران انسانی در جهان تبدیل شده است.

به مدت چهار سال، مقامات آمریکایی در هر دو دولت جمهوری خواه و دموکرات در حوزه کاری من به عنوان یک مدافع حقوق بشر گفتند که عربستان سعودی آماده پایان دادن به جنگ است و این فقط در اصل پیدا کردن راه آبرومندانه ای برای خروج بود.

منظور آنها این است که آیا راهی برای عربستان وجود دارد تا به طور قابل قبول و معتبری ادعا کند که در جنگ پیروز شده است! با نادیده گرفتن پاسخ بدیهی و آشکار نه ، عربستان سعودی جنگی را آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ راه حل آبرومندانه ای برای عربستان جز اینکه شکست را در یمن بپذیرد، وجود ندارد

هیچ راه حل آبرومندانه ای برای عربستان جز اینکه شکست را در یمن بپذیرد، وجود ندارد