مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-06اقتصادي

اجرای 1760 پروژه مسکن مددجویی در گیلان


مدیر مسکن کمیته امداد استان گیلان گفت: امسال 1760 پروژه مسکن مددجویی داریم که در دهه فجر امسال 166 واحد آن افتتاح می شود.

- علی اصغر کمالی پور در حاشیه افتتاح مسکن مددجویی روستای بشمن بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری 1760 پروژه مسکن مددجویی داریم که در دهه فجر امسال 166 واحد آن افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در ایام هفته دولت نیز 310 واحد آن افتتاح شد، افزود: مابقی پروژه ها در سه ماهه اول سال آینده آماده و تحویل خانواده های تحت پوشش کمیته امداد می شود.

کمالی پور تصریح کرد: اعتبار عمده پروژه ها از تسهیلات بنیاد مسکن است و کمیته امداد تا سقف 50 میلیون تومان به ازای هر واحد می تواند مساعدت بلاعوض انجام دهد؛ ضمن اینکه صندوق امداد ولایت در قالب تسهیلات قرض الحسنه بدون بهره تا سقف 30 میلیون تومان به خانواده ها یاری می دهد.

مدیر مسکن کمیته امداد استان گیلان با اشاره به نقش خیرین در احداث خانه های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گفت: خیرین هر میزان که بخواهند می توانند در این حوزه کمک کنند و مبالغ اهدایی آنها سقفی ندارد و بر اساس نیاز در ارتباط با هر واحد می توانیم با داشتن اعتبارات خیرین کمک کنیم.

وی تصریح کرد: کمیته امداد سرفصلی برای تهیه زمین ندارد زمین در روستاها از طریق بنیاد مسکن تامین می شود و در شهر اگر خانواده خودش زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1760 پروژه مسکن مددجویی در گیلان

اجرای 1760 پروژه مسکن مددجویی در گیلان