مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-06حوادث

پلمب کارگاه تولید زعفران قلابی در پایتخت


ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ یک کارگاه تولید و پخش زعفران قلابی را پلمب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در این باره گفت: مدتی قبل ماموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از طریق منابع خبری اخبار و اطلاعاتی را درباره فعالیت افراد سودجو و فرصت طلب به دست آورده و متوجه شدند که این افراد اقدام به تولید و توزیع زعفران تقلبی کرده و از این طریق درآمد قابل توجهی نیز به دست آورده اند.

وی با بیان اینکه برای انجام این عملیات با مقام قضایی هماهنگی های لازم انجام و مجوزهای مربوطه دریافت شد، گفت: در ادامه ماموران به محل کارگاه این افراد در یکی از مناطق جنوبی تهران رفته و در حالی که متهمان قصد انتقال زعفران های قلابی به دیگر استان ها را داشتند، آنان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

ولیپور گودرزی ادامه داد: همچنین محل دستگیری این افراد نیز مورد بازدید قرار گرفت که در جریان آن 12 کیلوگرم زعفران تقلبی، تعداد زیادی بسته بندی تقلبی، مقادیری رنگ خوراکی و .

از محل کشف و ضبط شد.

این محل با دستور قضایی پلمب شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: این افراد اعتراف کردند که قصد داشتند زعفران های قلابی را به وسیله قطار به دیگر استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب کارگاه تولید زعفران قلابی در پایتخت

پلمب کارگاه تولید زعفران قلابی در پایتخت