مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-06سياسي

آغاز به کارمجمع مطالبه گران مردمی در استان یزد


اولین نشست مجمع مطالبه گران مردمی یزد با حضور مسئولان قضایی استان برگزار و محسن اسماعیلی به عنوان دبیر منتخب این مجمع انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، اولین نشست مجمع مطالبه گری استان یزد با حضور جمعی از فعالین عرصه مطالبه گری استان، مسئولین استانی و فعالین عرصه مطالبه گری کشور، تشکیل و حاضرین به بحث و تبادل نظر و بیان دیدگاه های خود پرداختند.

 محسن اسماعیلی در این نشست با اشاره به فعالیت های موفق و سوابق مطالبه گری گروه های مردمی بر ضرورت اتحاد و انسجام این جمع ها تأکید  و اظهار کرد: از سوی دیگر اجتماع بین بدنه اجتماعی و حاکمیت در راستای مبارزه با فساد نیز باید پیگیری شود و تحقق این مهم درگرو هم افزایی مطالبه گران و مسئولین ذی ربط در این عرصه است.

وی با اشاره به شکل گیری شبکه های مطالبه گران در سطح کشور، افزود: در مجامع استانی همه ی هسته های مطالبه گر فعال در استان، که در عرصه های مختلف و  موضوعات گوناگون مطالبه گری داشته اند دورهم جمع می شوند و نهضت مطالبه گران در شهرستان ها و استان ها و کشور را پیگیری خواهند نمود.

 دبیر مجمع مطالبه گران مردمی استان یزد انجام کارهای مؤثر را در گرو هم افزایی گروه ها و هسته های مطالبه گری در سطح شهرستان، استان و کشور دانست و بیان کرد: آموزش، توانمندسازی، شناسایی و معرفی ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کارمجمع مطالبه گران مردمی در استان یزد

آغاز به کارمجمع مطالبه گران مردمی در استان یزد