مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-06سياسي

انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید حیات قرآن شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید حیات قرآن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان صبح امروز در مراسم آغاز مسابقات قرآنی زندانیان زن استان کردستان که در کانون اصلاح و تربیت شهر سنندج به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به بشر ارزانی نموده است و داروی تمام دردهای بشریت در این داروخانه معنوی و کارخانه انسان سازی موجود است.

وی افزود: قرآن از چنان ظرفیت و جامعیتی برخوردار است که می تواند تامین کننده نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تدارک زندگی سعادتمندانه باشد.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان در ادامه تصریح کرد: قرآن صرفاً کتاب اخلاق و تربیت و معرفت نیست بلکه بخش زیادی از قرآن حاوی آموزه های سیاسی و اجتماعی و مسائل مهمی همچون استقلال، آزادی و نفع طاغوت های زمانه و استکبارستیزی است.

سادات در ادامه افزود: قیام ملت ایران به جهت تجدید حیات قرآن و آموزه های قرآنی که به فراموشی سپرده شده بود صورت گرفت و با اعتصام به قرآن کریم بود که ملت ایران در برابر استبداد داخلی و استعمار خارجی پیروز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید حیات قرآن شد

انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید حیات قرآن شد